Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, accepti modul in care folosim aceste informatii. "Afla mai multe" close

Politica de garantie

Garantia produselor

Tot ceea ce oferim este susţinut de promisiunea noastră pentru dumneavoastră.

Credem că o companie este atât de bună pe cât este angajamentul față de calitate şi față de clienţii săi.
Luăm în serios satisfacția dumneavoastra și vom face tot ceea ce putem pentru a vă câştiga încrederea.Suntem în această afacere pe termen lung și vrem să fiți un client multumit.Ne tratăm clienții sincer şi corect, conștienți fiind că satisfacția dumneavoastră este o condiție pentru a continua să cumpărați de la noi în viitor.

Aşteptăm cu nerăbdare o colaborare continuă cu dumneavoastră !


Toate produsele comercializate de catre SC Micro Comp SRL, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.Garantia comerciala se acorda tuturor produselor comercializate de firma noastra cu exceptia materialelor consumabile*.

Precizari:
*Bateriile produselor sunt considerate consumabile .
**Garantia se acorda la sediul firmei din Oradea, str Tudor Vladimirescu no.66, cod postal 410203. Taxele de transport al produselor se achita de catre client.Certificatele de garantie sunt emise direct de catre Micro Comp SRL.Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa sales@pcmall.ro Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs in parte.

Perioada de garantie este urmatoarea :
  • sisteme si monitoare second hand: 24 luni
  • laptop-uri second hand: 12 luni , baterie laptop 3 luni
  • kit mainboard si componente : 6 / 12 luni -- verifica in oferta
  • sisteme si monitoare noi: 24 luni
  • laptop-uri noi: 24 luni , baterie laptop 12 luni 
La solicitarea acordarii garantiei pentru un produs este necesar sa il prezentati in ambalaj si cu toate accesoriile cu care a fost livrat, insotit de certificatul de garantie al produsului, o copie dupa factura de achizitie si o descriere scrisa a defectului constatat. Termenul de garantie decurge de la data inscrisa pe factura de vanzare.

Durata medie de utilizare in regim normal de lucru pentru un produs este de 5 ani.
Pe perioada duratei medii de utilizare firma noastra asigura piese de schimb si service post garantie contra cost.
Societatea noastra nu-si asuma raspunderea privind pierderea informatiilor soft ce ar putea surveni ca urmare a unor defectiuni, ci doar obligatia de a remedia aceste defectiuni, motiv pentru care insistam asupra necesitatii de a face back-up pentru orice programe sau date importante.
Societatea noastra nu raspunde de eventualele probleme de compatibilitate cu subansamble si echipamente achizitionate de la alte firme.

Garantia pentru vicii ascunse este de 24 luni.

Firma noastra comercializeaza produse care respecta conformitatea tuturor conditiilor comerciale, prezentand parametri de calitate de calitate si performante normale la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si caracteristicile acestuia.
Garantia de conformitate este conform legilor din Romania, 449 art. 16 din 2003.

Atentie! 
Produsul va fi scos din garantie daca:- sigiliul a fost indepartat; - nu a fost utilizat corespunzator, conform instructiunilor;- nu are actele sau accesoriile aferente. Garantia produsului se anuleaza daca: indepartati eticheta cu numarul de serie al produsului, faceti modificari asupra produsului, fortati depasirea parametrilor produselor, faceti modificari hardware asupra sistemului sau inlaturati sigiliul aplicat de firma. Orice modificare hardware se efectueaza de catre personalul calificat al Micro Comp SRL.

Garantia nu se acorda pentru urmatoarele situatii: pentru produsele consumabile si produsele care, in opinia specialistilor nostri motivata in scris, s-au defectat datorita instalarii improprii, manipularii necorespunzatoare, defecte provocate in urma utilizarii improprii, accidentelor de transport (fiind responsabilitatea totala a transportatorului), folosirii neconforme sau ca urmare a unor socuri electrice suferite.

Nu se acorda garantie pentru defecte, imperfectiuni fizice si defecte provocate de factori externi. Nu se acorda garantie pentru niciun produs ce prezinta corpuri straine, bucati de mediu de scriere sparte in interiorul aparatului, contacte lipsa sau urme de arsuri. De asemenea se va refuza receptia in vederea asigurarii garantiei pentru acele produse care nu au etichetele sau sigiliile cit de garantie intacte si produse la care seriile de identitate Micro Comp SRL nu corespund cu cele de pe certificatul de garantie.

Diagnosticarea produsului se face in cel mult 48 ore de la receptia produsului defect in centrul de service. In cel mai scurt timp 
dar nu mai mult de 10 zile lucratoare de la receptie, centrul de service Micro Comp SRL se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.

Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din centrul nostru de service sau sa solicitati expedierea sa prin curier.Termenele de expediere sunt max. 48 ore.Conform legii, produsele ce au insumate interventii de service de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, se inlocuiesc cu alte produse identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului, la valoare actualizata. Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.

COSTUL TRANSPORTULUI IN CAZUL APARITIEI UNEI DEFECTIUNI IN PERIOADA DE  GARANTIE ESTE SUPORTAT PE DIN DOUA : JUMATATE DE CATRE FIRMA NOASTRA , JUMATATE DE CATRE BENEFICIAR . Beneficiarul va trimite produsul catre garantie pe cheltuielile proprii. In urma rezolvarii defectului reclamat firma noastra va trimite produsul inapoi pe cheltuiala firmei. Firma noastra va refuza coletele venite din garantie cu transportul platit la noi pentru ca nu se poate constata defectul reclamat in prealabil.
ATENTIE !!!!. Daca produsul primit in garantie nu prezinta nici un defect , sau nu se incadreaza in parametrii termenelor de garantie acesta va fi trimis inapoi pe cheltuiala clientului.

Renuntarea la cumparare
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare deteriorata, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Garantarea calitatii si conformitatii produselor si serviciilor oferite de organizatia noastra, acordarea garantiilor si returnarea produselor se realizeaza in conformitatea cu legislatia specifica in domeniu, respectiv: 
Comert electronic si Contracte la distanta, asa cum se precizeaza pe site-ul oficial al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor in Romania www.anpcnet.ro. in conformitate cu legea 449/2003,296/2004 si O.G. 21/92.

Drepturile consumatorului aplicate : 

Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta 

http://www.legi-internet.ro/legislatie-itc/comert-electronic/ordonanta-privind-protectia-consumatorilor-la-incheierea-si-executarea-contractelor-la-distanta.html


Nici un produs

Se va calcula Livrare
0,00 lei Total

Finalizare comanda